czwartek, 8 października 2015

pytanie na zawołanie i czar

i oto ja dziś ciekawy dzień się zapowiada
jak myślisz czy mogę być detektywem i czy ciekawy jest zawód detektywa Krzysiu? bo masz detektywa więc pytam ciebie!

jestem w pokoju zabaw. zaraz zobaczycie że cały pokój zabaw  będzie do góry nogami ! czary mary!
i proszę czaruje i jest do góry nogami.  
i odczarowałam to wszystko super mi poszło...
...i zaczarowałam inną część pokoju zabaw!
i znów odczarowałam tadaaa 
wracając do tematu detektywa mam lornetki i ...
... sejf Tosia mi zrobiła z klocków duplo.
 i oto 2 zdjęcia sejfu
tooo...
ii to z dziurą z tyłu     
odpowiedź wpisz w komentarzu
ps. i w komentarzu wpisz czy ci się podoba!

5 komentarzy:

  1. Zawód detektywa jest naprawdę fascynujący. Miś ma wiele przygód, dużo podróżuje i zwiedza. W tej chwili jest bardzo zajęty, bo wysiaduje tajemnicze jajo. Twoja pomoc Misiu baaaardzo mu się przyda. Szczególnie, że do sejfu ktoś prawdopodobnie się włamał... Miś i Krzyś

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadomość od Misia Detektywa:
    Misiu mianuję cię moją asystentką. Ustal co zginęło, czy pozostały jakieś ślady, kto to zrobił i dlaczego? Ja już się domyślam kto za tym stoi... Czekam na wiadomości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tosiu i Misiu napisałaś na blogu u Krzysia, że: "ktoś się włamał ktoś się włamał. znalazłam ślad Tosia i misia ;) ".
    Krzyś i Miś Detektyw z pewnością nie zlekceważą Twojej informacji. Ale postaraj się ustalić więcej szczegółów, bo z pewnością będą ciekawi co udało Ci się wytropić. A może masz już podejrzanych?

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie znalazłam odciski łap ! napisałam o tej historii na jednym z wpisów

    OdpowiedzUsuń