sobota, 13 maja 2017

Zabawa w zoo

                                   Łaaaaaaaaał!!!!!!
                              Ale duuuuuuurze zoo.
                              A oto w powiększeniu.
                    mam pomysł też takie zrobię ale mniejsze!
                               Chmmmmmmm ale z czego?
                                   To będą klatki!!!!!!
Co by tu wybrać?
Toooooooooooosiaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
                    Choooooooooooodź tuuutaaaaaaaaaaaaaj!                
-Nie tak głośno! powiedziała tosia.
-No dobra,powieś mi gumę.
-Ale gdzie??
-tam na górze!
No dobra a teraz się wespnę na górę .
tutaj będzie orzeł .
a tu dzięcioł .
teraz czas na zabawę!!!
-Jeeejjjjjjjj złapałam cię!
-Ale ja nie chcę do zoo!Powiedział orzeł.


Mam cię!!!


-Jej zrobione!!
-kra zapraszam do zoo misi.
-orzeł siedź cicho!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz